1 – مشتری می تواند ظرف مدت 7 روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه :
کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد .
هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار میباشد .
نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت 7 روز کاری انصراف از خرید طبق تاریخ تحویل کالا توسط ادهم شاپ به کالا رسان مناط اعتبار میباشد .
انصراف از خریدار، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت « تماس قبل از خرید روی آن درج شده » اجرا نخواهد شد .
2 – چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط ادهم شاپ از نظر ( جنس، برند، رنگ ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ عودت نماید :
هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ خواهد بود .
زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود .
3 – چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد :
گارانتی دار ( به غیر از گارانتی فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ ) :
خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ ندارد .
گارانتی فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ : مشترک موظف است ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان، کالای مزبور را به فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ عودت نماید تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند .
فاقد گارانتی : فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد .
کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته ( کالاهایی که عبارت ” 7 روز مهلت تست ” در صفحه کالا، به هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ درج شده باشد . )، تا 7 روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض میباشد، و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد .
4 – خریدار مکلف است بلافاصله حین در یافت کالا از کالا رسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید . چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند ( شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره ) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمیپذیرد .
5 – چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید . عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از طریق محل مشخص شده در پروفایل کاربری و ثبت درخواست در قسمت پیگیری سفارشات ( درخواست لغو سفارش و استرداد وجه ) توسط خریدار است . در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ نخواهد بود .
شرایط کلی در بازگشت کالا
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ، جداً خودداری کنید .
برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود .
حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ ارسال نمایید .
اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال شود میبایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود . در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه میگردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ تحویل سالم کالا از مامور ارسال است .
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد . (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید ) .
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید .
اگر ساکن اردبیل هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ تماس بگیرید .
از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید .
بسته خود را به آدرس : اردبیل، چهار راه امام خمینی ( ره )، بازار صفویه، طبقه زیرین، پلاک 205، فروشگاه ادهم شاپ ارسال نمایید .
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد .
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .
خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات صفحه قوانین و مقررات را به دقت مطالعه کنید .
با تشکر از حسن انتخاب شما مدیریت ادهم شاپ