شرایط عمومی :
ارائه کارت گارانتی یا هولوگرام درج شده روی بسته بندی جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری میباشد طبق قوانین گارانتی .
لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی آن، برچسب سریال و کارت گارانتی اطمینان حاصل نماید .
دستگاه / قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده، خرابی های احتمالی منجر به ابطال گارانتی متعاقبا پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد .
دارنده رسید تحویل کالا به عنوان صاحب کالا تلقی شده، فقط در قبال این رسید، کالا تحویل داده خواهد شد .
اعتبار رسید تحویل کالا از تاریخ صدور به مدت یک ماه بوده، پس از آن هیچ گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی ادهم شاپ نمیباشد .
مسئولیت فروشگاه ادهم شاپ بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است .
بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات ادهم شاپ نبوده، البته در صورت درخواست مشتری با اخذ هزینه قابل ارائه میباشد .
مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای مشتری با خود وی میباشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه ادهم شاپ نمی باشد .
کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه میگردد .
خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود .
ادهم شاپ در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل دستگاه قبل از پذیرش و بعد از ترخیص کالا مسئولیتی ندارد .
موارد خارج از خدمات سرویس گارانتی :
هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه .
بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، سوختگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن لنز درایو، اتصال مودم به برق و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه .
خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی ( نظیرچاپگر، درایو نوری و غیره ) .
خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکر شده است .
خسارت یا از بین رفتن هر گونه برنامه، اطلاعات، یا رسانه ذخیره سازی خارجی و یا هزینه های بازیابی برنامه ها و اطلاعات .
خرابی ناشی از نرم افزار متفرقه و یا ازطریق ویروس .
هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر گارانتی دستگاه را ابطال مینماید .
امکان پشتیبانی برای نصب و یا پیکربندی نرم افزار و تجهیزات متفرقه و یا پیکربندی شبکه بروی محصول .
با توجه به محدودیت های تکنولوژیکی، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند و یا به کل اصلا قابل استفاده نباشند . این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت IT مشترک و متداول میباشند .
ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتشسوزی و مانند آن .
عیوب ناشی از اتصال لوازم جانبی معیوب به ورودی و خروجیهای دستگاه از جمله USB ،HDMI، هدفون، نمايشگر و مانند آن .
هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که با چشم مشاهده شده و به همین دلیل برد اصلی قابل تعمیر نباشد .
خرابی و شكستگی ظاهری سوکتها ،پایه ها و درگاههای ورودی و خروجی دستگاه .
بازیابی رمز عبور BIOS یا SETUP و فراموش شدن آن توسط مشتری .
سریال قطعات دستگاه شامل ( Adaptor-Battery-DVD و … ) در سیستم گارانتی ادهم شاپ ثبت میشود و در صورت تخلف در جابجایی قطعات با دستگاه دیگر و یا تعویض آن، دستگاه بدون هیچگونه عملیاتی، کاملا از گارانتی خارج خواهد شد .